Familjeliv

fredag 5 oktober 2012

Etiketter och kvalitetstid

Oj, det var längesedan jag bloggade... Veckan har varit full av fix inför vår resa till Ecuador. Nu är pass och vaccinationer fixade. Skönt.
I måndags hade jag inlämning på uppgifter i kursen Grafiska grunder och i onsdags var jag på "köttkurs" och lärde mej lite om kött och annat i charken. Livet är spännande, det gäller att ha med bredden...;-)

Har ikväll blivit lämnad ensam och tänkte komma ikapp med plugget. Började leta inspiration till uppgiften på nätet. Och hamnade givetvis på Pinterest... Kvalitetstid med datorn ikväll alltså. (Provade lite av mina nya PS-kunskaper, därav all "låtsaswashitape"på bilderna.) Här kommer i alla fall lite tips på pysslade etiketter.


Sätt igång och pyssla! Själv pysslar jag bara digitalt för tillfället...
Allt gott!/ Alexandra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar