Familjeliv

torsdag 8 november 2012

Adventskalendrar och adventsfeeling

Äntligen har vi fått uppkoppling som är kanon. Nu är det dax att lägga ut inlägget om adventskalendrar som jag utlovade för längesedan. Inte för att jag har någon adventsfeeling här men ni kanske börjar få det där hemma. När jag kommer hem ska jag frossa i advenstpiffning och pyssel. Fram tills dess blir det ris, friterade räkor, bad i Stilla Havet, Skumtomtar, SodaStream julmust blandad i kolsyrat vatten, massa goda juicer, massa goda frukter, färsk fisk osv.

Här kommer i alla fall tips på minst 24 olika adventskalenderar. Kanske något att göra till dina barn, till dina elever, till dina kunder, till din mamma, till din pojkvän, till dina arbetskamrater, din kompis eller kanske till dej själv...
Bilderna har jag som vanligt hittat på Pinterest.





Eller varför inte gå och låna 24 böcker på biblioteket,
slå in och läsa en varje kväll?!
Hoppas att ni har lite adventsfeeling!
Allt gott! / Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar