Familjeliv

onsdag 5 september 2012

Barn och kartor

På vår övervåning ska Ettan snart få flytta in i sitt nya rum. Huset är från 1907 och vi valde att riva ut hela övervåningen för att börja om med planlösningen. I vintras blev badrummet uppe färdigt och nu är det alltså Ettan som står på tur. Jag vill gärna ha en karta på väggen, kanske som tapet eller som tavla. Helst skulle jag vilja ha en gammal rullad skolkarta men på den är det ju inget som stämmer och det kanske det ändå är bra om det gör...
Har letat barnrumsinspiration idag. Jag tänker mej en färgskala i blått/grönt/turkost/brunt/gult. Kanske för att jag köpte happylight i dessa färger i Danmark...

Här är några bilder som jag hittade något intressant i. Och detta är sääääkerligen ett ämne jag återkommer till...










Hm, mycket kartor idag...
Allt gott!/ Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar