Familjeliv

söndag 23 september 2012

Bröllop och lappning

Efter en dag på mysigt bröllop för David och Madelene har jag nu suttit med mitt plugg. Veckans uppgift är att göra ett bokomslag till Barnen från Frostmofjället och en bröllopsinbjudan med givet tema. Riktigt roliga uppgifter. Som jag kan lägga mycket tid på... Därav torka här på bloggen. F´låt!

I morgon är det dags att ta itu med en mängd jeans som ligger här i en hög bredvid symaskinen. Ettan sliter jeans som en galning. Nu har vi bara ett par utan hål på knäna så det blir till att laga lite "dagisjeans". Jag tycker dock att det är svårt att få till snygga/roliga lappningar. Men som vanligt fick jag inspiration på Pinterest. Kolla här.

Nåt sånt får det bli. Men inte nu. När klockan är 01:20 ska man inte börja med pilligt pyssel...

Allt gott! / Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar