Familjeliv

måndag 24 september 2012

Plugg och äpplen

Har ägnat dagen åt att plugga. Plugga hysteriskt. Inlämning idag kl.17. Trodde jag... Tittade på nätet kl.19 och ingen hade lämnat in. Min tanke var då att alla tyckte att uppgiften var lika svår som jag tyckte. Tills jag tittade på schemat - nästa måndag ska det in... Ibland undrar man ju vad man är för skojare.

Utanför fönstret blåser det. Man kan ju gissa att ännu fler av våra äpplen ligger på marken i morgon. De får bli till att göra äpplakaka då med andra ord. Smidigaste äpplekakan på jorden Kastrullkaka kallar vissa det. Recept och bilder kommer. Idag blir det äpplebilder och höstmysbilder (från Pinterest och Vita Ranunkler). Jag gillar girlangen med äpplen och löv men på denna ö blåser den väl sönder innan den är klar. Synd. 


Allt gott! / Alexandra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar