Familjeliv

fredag 24 maj 2013

Syren och altanfika

Hittade bland mina bilder fyra bilder tagna på samma syrenknopp. Jag la ut två bilder på knoppen två dagar efter varann i februari. 26 februari var dagen då jag satt ute och drack kaffe i solen för första gången i år. Dagen efter var det grått och frostigt igen. Men tänk vad som har hänt sedan dess! Naturens under. Det är bara synd att jag inte fotat knoppen någon gång under april...


Nu blir det till att bita i studielitteraturen en stund.
Ha en go fredag!
Allt gott!/ Alexandra

2 kommentarer:

  1. Ja, det är verkligen naturens under!!! Fina bilder!
    Hittade din blogg genom att en gemensam vän( Anna close) gillade ett inlägg på Facebook... =)
    Fin blogg du har... Kika gärna in på min om du vill.
    Kram Sofia ( www.sofiasbod.se)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sofia!
      Kul att du hittade hit! Bra att Anna gör sitt för att sprida bloggen;).
      Ska genast kolla in på din blogg.
      Allt gott! / Alexandra

      Radera