Familjeliv

onsdag 18 juli 2012

Ikea och etiketter

Eftermiddagen har spenderats på IKEA. Ettan var på Småland så vi hade en timma på oss att springa runt. Eftersom Tvåan tyckte att vagnen skulle rulla hela tiden gick det ju dessutom ännu snabbare... Hann i alla fall som vanligt roffa åt mej några ljus och en skål. Skålen Trivsam, jag tror jag kommer använda den mycket.
Väl hemma och med barnen sovandes på övervåningen satte jag mej äntligen i soffan. Med datorn. Slängde ihop etiketter till rödavinbärssaften som Han gjorde igårkväll. I morgon får de skrivas ut och klistras fast. Visst är färgen på rödavinbärssaft helt fantastisk? (Tyvärr framgår det ju inte av bilderna som togs i mörkret i kväll...)


 

Allt gott!/ Alexandra

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag behöver göra lite etiketter till en viss stor dag i augusti! Hur gör man?? Jag befinner mig ca 100 m ifrån dig. Är du hem imorgon lör så man kan ta en sväng förbi och få en snabbkurs?

    Paulina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Häj! Jag är långt ifrån proffs på etiketter, gjorde just min första (med felstavning såg jag nu!!!). Men det jag kan ska jag kunna visa dej! Är det badväder imorgon är jag inte hemma på dagen...;-)

      Radera