Familjeliv

torsdag 28 juni 2012

9:48

Klockan är 9:48 och och mina öron slokar redan... "-Varför finns cigretter? Varför gillar folk dom? Vem gjorde TV:n? När får man börja röka? När får man gifta sig? Varför skapade Gud myggor? Varför gillar du kaffe? Får man röka när man är lika gammal som Mathias? Gillar du kuddar? Varför gör du det? Varför spelar man i lag i fotboll? Annars skulle jag alltid vinna. Det är bra att det finns lyftkranar. Men varför har man sommalov? Varför köper vi inte getmjölk? Är alla getar gula?..." osv osv... Ettan kan prata!!! Mycket!

Jag gör som Ferdinand, jag försöker stänga av och går ut och luktar på mina älskade pioner. Fem stycken blev det i år... Men dem vårdar jag ömt.
Ha en bra dag!/ Alexandra





2 kommentarer:

  1. haha, vilket intresse för cigaretter! Passar även på att fortsätta pusha för det där bullreceptet som lyser med sin frånvaro här på bloggen ;) Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, farbröderna får slå ett slag för andra sorters tobak helt enkelt...;-) Bullreceptet ja. Tänkte bara först provsmaka hur det blev i kransarna innan jag la ut det. Men jag vet att det blir väldigt gott i bullar... Kram

      Radera