Familjeliv

tisdag 5 juni 2012

Kvällsfunderingar...

Mårbacka i vår veranda. Såklart.



Gått runt och tagit lite kort i vårt renoveringsobjekt under kvällen. När Ettan och Tvåan somnat och friden lägrade sig tog jag fram datorn igen. Nu sitter vi här i soffan, Han och jag. Han tittar på film och jag grejar med bloggen. Undrar om det är så här det kommer bli på kvällarna framöver?
Imorgon är det nationaldag och ledigt för oss alla 4. Har plockat fram lite saker som jag hoppas få använda imorgon. Sylådan och tyger.

Tyg från Skroten, favorittygaffären.

Tänker att det ska bli en kudde till kökssoffan i verandan. Men att det är kuddar jag ska sy vågar jag knappt nämna för Han, han tycker vi har tillräckligt många. Konstigt... Återkommer i detta ärende.

Allt gott! / Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar