Familjeliv

onsdag 27 juni 2012

Cykel

Slottskogen. Getter. Glass. Sälar. Uppehåll. Bra dag.
Zillstar. VIP-rea. Bra kväll.
Händig. Fin. Omtänksam. Bra man.

Appropå bra man... När jag fyllde år sist fick jag en rejäl överraskning. Jag hade önskat mej en elvisp men fick en cykel. Han är våglig som vågade köpa en cykel som jag själv inte hade valt. Jag är svår att köpa presenter till. Vill typ alltid byta. Illa. Men denna gången blev jag bara så glad. Den är så fin. Kolla här.

Sedan skulle ju den gamla fula cykelsitsen för Tvåan på... Inte kul. Jag försökte i alla fall pimpa den lite. Ovanpå det röda "tyget" som satt på dynan klistrade jag vaxduk (Stoff och stil). Det var lite pilligt runt hålen för bältet men...skam den som ger sig. Karlssons klister var det som hjälpte till. Vi får väl se hur länge det håller.
Det var allt för idag.
Allt gott!/ Alexandra

2 kommentarer:

  1. Låter som du haft en bra dag! Schysst blog och snygg cykel;) kul att träffas senast! Kram/Johanna Molin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Häj! Det ska dock tilläggas att dagen började i misär... Ja, mysigt att träffas! Hör av er när ni kommer hitåt i augusti! Kram

      Radera